A | B | C | D | E | F | G | H | CH | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Z

Filipíny - Diskuze

Původní dotaz

Nový amatérský film FILIPÍNY 2012

07.11.2012 11:40:53 | Mumli
Mumli
Právě jsem dokončil svůj nový amatérský, cestovatelský film FILIPÍNY 2012. Pokud vás zajímají nějaké informace a záběry z několika filipínských destinací jako jsou např. ostrovy Bohol, Panglao, Siquijor, Cebu, Bantayan a Malapascua, tak se mrkněte na: http://www.bushmanfilm.com/filipiny/ . Film je uložen na perfektním serveru www.bushmanfilm.com, kde cestovatelé presentují svoje krásná a poučná videa ze svých cest po celém světě. Najdete tam i spoustu mých dalších filmů jako např. Thajsko, Srí Lanku, USA, Indonésie, Vietnam atd. Tak přeji hezkou zábavu a doufám, že se vám některé informace budou hodit na vaše cesty. Mumli
Poslední reakce
Velikost písma
+
+
+
Řadit podle času | Řadit podle vláken vzestupně sestupně

Při vkládání příspěvku do diskuze jako neregistrovaný uživatel budete mít u vašeho příspěvku zobrazenu IP adresu

:-) :-( ;-) :-P :-D :-[ :-\ =-O :-* 8-) :-$ :-! O:-) :'( :-X :-)) :-| <3 <:-) :-S >:) (((H))) @};-- \o/ (((clap))) :-@
RomanMr 11.06.2014 08:26
Re: Nový amatérský film FILIPÍNY 2012  

15 minutový film o mé cestě po Filipínách najdete na:
https://www.facebook.com/ph2oto.roman

Cebu, Oslob, Apo Island, Siquijor, Panglao, Bohol.

• Anonym (1)
Mumli 23.03.2014 18:45

Ramoon: Také doufáme, že si najdeš čas na blog o Filipínách, určitě to bude velmi zajímavé čtení a ze Tvých příspěvků je patrné, že máš spoustu znalostí. Bude skvělé, když se o ně podělíš a nasměruješ ostatní. Je jasné, že filipínská manželka Ti ukáže zemi úplně jinýma očima, sami máme "náhradní" rodinu na Srí Lance a víme, jaká je to paráda zapadnout mezi místňáky. :-D Kateřina

RomanMr 23.03.2014 08:48